Friday, March 8, 2013

AND THE WINNER IS....................................

       Sunt foooarte fericita astazi datorita   faptului ca tocmai am incheiat prima colaborare si primul concurs din cadrul blogului meu. II dedic aproape tot timpul meu liber. Unde mai pui ca am si un job full-time si un iubit minunat care merita si trebuie rasfatat??? Sper ca voi, cei care ma vizitati din ce in ce mai des, sa fiti multumiti. 



Sa trecem la treaba. Va spuneam cam acum 2 saptamani ca Brandul Sevy ofera un card in valoare de 400 de Ron cu ajutorul caruia va puteti achizitiona produse Sevy. Daca vreti sa trageti cu ochiul la produsele Sevy, click  AICI.





Speram sa te bucuri de rochia/rochiile alese de la Sevy si sa ne trimiti  si noua poze cu tinuta. :-)





P.s. Luni de dimineata am un cadou pentru voi...ceva cu Swarovski...hmmm nu pot sa va zic mai multe ....




Cu mare drag,
Adelina



2 comments:

  1. Felicitari norocoasei castigatoare :)

    ReplyDelete
  2. multumesc muuult de tot, nu ma asteptam :D iau legatrura cu cei de la sevy, Adelina? te puuup :*

    ReplyDelete