Thursday, August 7, 2014

Shine bright like a pearl with Noncon for Her !

Nu stiu voi cum sunteti insa, eu mereu am vrut sa fiu putin altfel. Am incercat sa compun tinute cat mai originale si sa imi pun amprenta in orice imbracam. Nu ma caracterizeaza un stil anume si ma bucur ca intr-o zi ''ma loveste'' un stil mai rock si urmatoarea zi pun pe mine niste bulinute romantice ...si roz :-) Mereu am fost  versatila, iar asta o sa observati si in stilul hainelor Noncon for Him & Her. 

M-am indragostit de aceasta tinuta.Scurt si la obiect. S-a creat greu, s-au cusut perle individuale cu manuta ( multumesc mami ) si este cu siguranta o aparitie WOW. Am folosit acelasi sistem SMART format din body si fusta astfel incat sa poti purta cele doua piese atat impreuna, cat si separat.

 Mai mult decat atat, daca participi la un eveniment  care are loc in timpul zilei, poti cu usurinta sa asortezi fusta cu o camasa alba in locul topului. Cu siguranta nu dai gres. Albul si perlele mereu au dat un plus de eleganta oricarei tinute . Fusta este disponibila pe alb si ivory iar body-ul  pe crem sau alb.









Pentru detalii si comenzi ne gasesti la numarul 0736018271
 Facebook :Adelina Boie 


Let's be Noncon ! 

No comments:

Post a Comment