Monday, August 4, 2014

Introducing our baby brand : ''Noncon for Him & Her ''!

Am absentat putin dar, motivat. In ultima vreme viata mea s-a schimbat oarecum de la sine si totul incepe sa prinda contur. Am incercat sa tin pasul cu ea si sper ca Adelina de acum este mai inteleapta si mai Zen . Urasc sa recunosc dar, trebuie sa o fac. Eram prea bitchy si inca mai sunt... putin. La asta lucrez intens si va anunt intr-o luna cum sta treaba :-)))

Acum ca m-am apucat de postare am realizat ca in viata mea s-a schimbat tot. Locatie, prieteni, energie, planuri de viitor si vise.

Ca orice fetita mereu am visat sa fac hainute si implicit oameni fericiti. Acum vreo 6 ani am dat frau liber acestui vis insa, m-am oprit din X motiv exact atunci cand mergea mai bine treaba. Mereu ma simteam vinovata ca nu am o pregatire in domeniu si ca lumea o sa ma judece. Si ce crezi Domle'-lumea ma judeca oricum. Si daca tot o face macar eu sa fiu fericita. Mai nou ma preocupa foarte mult persoana mea si fac tot posibilul sa o ''fac fericita''. Nu are rost sa dau exemple insa, azi esti aici si maine poti fi undeva sus in Rai :-(. Este responsabilitatea noastra a fiecaruia cum ne traim fiecare clipa si cat de mult dorim sa ne indeplinim visele.

Acum cateva luni Alex a venit cu propunerea sa ne apucam de creat haine. Evident ca am spus si eu cum o sa spuneti majoritatea dintre voi :'' Haine ????Toata lumea face haine mai nou !!! Cam asa e insa, daca pe noi asta ne face fericiti atunci asa sa fie . Daca la inceput parea floare la ureche am realizat pe parcurs ca acest domeniu este unul foaaaaarrrrte stresant si dificil . Nu are rost sa va plictisesc cu aceste detalii. Vestea buna este ca am decis sa facem oamenii fericiti . Nu stiu voi cat de fericiti sunteti cand gasiti un obiect vestimentar mai altfel si mai original insa, eu sar in sus de bucurie si ma probez cu el de 16 ori , eventual cu toata garderoba. In cel mai rau caz dorm cu el :-)))..Asta nu...sau depinde...In fine. Cam asta incercam sa facem noi. Sa va facem happy-happy- joy- joy. Hainele create de noi sunt NONCONFORMISTE si evident trebuie sa fie de purtate de catre oameni cu atitudine.






Tinuta mea romantica de azi este compusa dintr-o fusta si un  body tip pantalon scurt foarte elastic si lejer. Daca urasc ceva acel lucru este sa ma simt inconfortabil intr-o tinuta cu care atrag atentia :-) Si va asigur ca toti ochii erau atintiti asupra mea ieri cand am realizat pozele . Maine am sa va suprind cu tinute nonconformiste de fete, baieti si unisex.  Btw daca stiti un fotograf bun care este in Baia Mare momentan, astept sugestii ).



         Pentru comenzi si detalii asteptam telefonul tau : 0746260685


Don't forget to follow your dreams :-)


LOVE , Ade si Alex 

No comments:

Post a Comment