Monday, February 2, 2015

Felicitari Sophie !!!

Nu ne-am mai vazut aici de foarte mult timp, nu-i asa ??? Recunosc faptul ca m-am simtit vinovata in tot acest timp ca am absentat pe blog insa, era imposibil sa mai fac si asta. Nu va mai spun ce am facut in ultimele 6 luni ca stiti deja :-)

Pana una alta suntem la al patru-lea concurs si m-am gandit sa facem cu ocazia aceasta  adunarea generala. De azi inainte o sa ne vedem aici mai des. O sa va raspund la intrebari, curiozitati si bineinteles o sa va prezint din ce in ce mai multe Sophie-ute :-)

Sa revenim la cel mai recent concurs Sophie pentru ca stiu cat de nerabdatoare sunteti. Stiu ca am intarziat cu extragerea castigatoarei si imi cer scuze. Cand o sa vedeti noua colectie o sa ma iertati sigur:))))












Tinuta de mai jos iti apartine.
Astept sa ma contactezi in urmatoarele 24 de ore.


Love, Sophie 

1 comment: