Sunday, January 5, 2014

Colt de rai

E ciudat . Ma aflu din nou in fata tastaturii. Am abandonat blogul temporar din mai multe motive si m-am intors datorita voua, o mana de oameni care mi-ati scris, fie pe Facebook , fie pe mail si mi-ati cerut sa scriu si sa postez ...din nou. Am apreciat, sa stiti, ca va ganditi la mine si ca v-am lipsit.

Dupa cum v-am marturisit la inceputul postarilor mele, am creat acest blog din dragoste si din dorinta de a impartasi cu voi mici secrete,  retete culinare , tinute sau chiar franturi din viata. Pana la urma ''sharing is caring', nu ???

De data aceasta vreau sa va scriu despre un loc mirific in care mi-am petrecut 48 de ore de vis. Nu e o insula indepartata, nu e vreo destinatie exotica si nu e nici macar dupa granitele tarii noastre. Este foarte aproape de inima tarii noastre. Se poate ajunge foarte usor si cu masina si cu trenul. Dar mai bine sa va explic cum l-am descoperit.

Ma uitam saptamana trecuta pe Instagram la pozele Laurei Cosoi si m-am indragostit pe loc de un peisaj si am incercat sa aflu unde este facuta poza desi, banuiam ca este undeva prin Elvetia... cu toate ca scria Busteni.

Am apelat din nou la internetul nostru cel de toate zilele, am intrat pe booking.com, am selectat Busteni si imediat am vazut toate ofertele de cazare printre care am zarit si peisajul cautat. M-am bucurat sa vad ca avea cel mai bun rating, 9.3 pentru ca eu sunt foarte sceptica in privinta calitatii conditiilor din tara noastra si stiu ca de obicei conditiile efective ajung cu greu la jumatatea celor promise si platite.

Am pus mana pe telefon si am sunat imediat sa rezervam o camera iar in cateva ore eram la destinatie. Vila Leonida, caci pe dansa o cautam cu atata patos a fost foarte usor de gasit. Va marturisesc ca locatia si peisajul te lasa fara cuvinte !!! Muntii sunt atat de aproape de tine incat ai impresia ca intinzi mana si furi din norii care ii acopera pe ici pe colo.

Surpriza si mai mare a fost sa descoperim interiorul caruia nu prea i-am dat atentie si personalul foarte atent si de o bunatate rara. Eram deja obisnuiti sa ne cazam undeva in Romania si sa fim fericiti la plecare ca nu am primit o mama de bataie la ce expresii aveau cei care trebuiau sa ne faca vacanta placuta. Aici parca nu eram in Romania. Toti cei de acolo ne-au primit cu o amabilitate iesita din comun, la propriu. A fost cel mai primitor loc in care eu am calcat vreodata. De la fetele de la receptie care ne-au zambit in permanenta, la baiatul care ne-a servit in restaurant si pana la doamna care detine acest monument istoric. Absolut toti ne-au tinut ca in puf cele 2 zile si ne-au intrebat din 2 in 2 ore daca ne lipseste ceva si cum ne simtim la ei. Cu toate ca nu obisnuiesc sa merg de la mai multe ori in acelasi loc, aici ma intorc musai :)) A fost prea bine, prea ''ca acasa''.

Camera era mare si din pat se vedea aceeasi imagine ca si cea de mai sus. Pretul este foarte ok si accesibil :250 de Ron pe noapte in care este inclus si micul dejun.

Nu stiu daca are rost sa mai spun ca se poate servi intre 8 si 10, pentru ca noi ne-am trezit dupa 12 si ne-am facut aparitia in restaurant undeva in jurul orei 13 in cautare de cafea. Am avut surprinderea sa fim intrebati daca dorim sa servim micul dejun. Eu m-am uitat mirata la ceas pentru ca nu vedeam logica intrebarii. Era ora 13...Cu toate ca era atat de tarziu ei ne-au pastrat o '' gustare mica ''..si am folosit ghilimelele pentru ca a fost cel mai copios mic dejun posibil. In cateva minute au asamblat o masa pe terasa si farfuriile au tot continuat sa vina spre mirarea noastra.

Mica noastra gustare continea de toate: omleta, oua ochiuri, platou rece, zacusta, prajitura cu branza si cornulete, dulceata de zmeurica, lapte, miere, etc.
Am ramas fara cuvinte, din nou. A fost pentru prima data cand am servit un mic dejun din partea casei la ora 13.  Sa nu va mai zic de surpriza :))))
Le rugasem pe fetele de la receptie sa imi fie complice pentru ca voiam sa ii pregatesc o mica supriza lui Alex. Urma sa mergem intr-o plimbare prin Sinaia si banuiam ca o sa ne intoarcem congelati :) asa ca le-am rugat pe fete sa se ocupe de cada si daca se poate sa puna si  niste lumanari pe ici pe colo.

Ne-am intors in camera si cand am deschis usa am avut surprinderea sa vad ca aveam  petale de flori pe pat, pe jos, pe noptiere, in cada etc. Romatismul plutea peste tot si lumanarile asezate strategic nu faceau decat sa completeze atmosfera.   Eu am ramas profund impresionata, Alex nici nu va mai zic. Complicele mele si-au facut datoria cu varf si indesat.

Toti angajati au stat la dispozitia noastra 24 din 24 de ore si ne-au ajutat sa avem cel mai frumos city-break...romanesc de data aceasta!

Sa stiti ca nu m-a platit nimeni sa fac acest articol si am ales sa il recomand cu mare caldura pentru ca, din pacate, RAREORI pasesc intr-un loc din Romania in care sa primesc servicii atat de bune!!!

Sper sa il vizitati si daca o faceti astept si eu un feed-back, daca tot l-am laudat atat de mult !

Recunosc ca am inceput sa scriu aceasta postare in septembrie ,imediat dupa ce ne-am intors de la Busteni , si aveam de gand sa declar acel weekend cel mai frumos din 2013. Acum ca anul s-a incheiat am aceeasi parere. Am fost cel mai fericit copil, cea mai iubita femeie si cel mai rasfat om in acel weekend. Alex mi-a cumparat o sticluta cu balonase de sapun si am inveselit toata Sinaia. Uneori e nevoie de doar de niste baloane de sapun ca sa faci niste oameni fericiti.

P.s ...Nu uitati sa fiti fericiti.....love you guys, ADE

4 comments:

1. Woah...voi astepta cu nerabdare sa vina Primavara si imi voi surprinde iubita cu aceasta locatie...PS:comentez aici pt ca este posibil sa vada p fb daca las comm si "adio"surpriza :)))

ReplyDelete
  2. E bine de stiut unde sunt locurile din tara unde esti binevenit. Nice blog. Ma bucur ca ai revenit la el

3. Super tare locatia! Ma bucur ca ai impartasit cu noi aceasta experienta! Voi alege si eu destinatia pt un weekend romantic si, daca zici ca personalul e dispus sa colaboreze la realizarea surprizelor, cu siguranta nu voi ezita sa ii pregatesc sotului o maaaare surpriza! Pupici si numai bine!