Friday, November 15, 2013

Scrisoare despre un inger: Diana ...cu vanilie !


Nu am mai scris de mult ! Am incercat insa, nu am mai gasit motivatia... Pana acum  DIN PACATE !  Zilele trecute am aflat un lucru absolut socant ... Un om...un suflet...un artist, un jurnalist a plecat spre ingeri ! Nici nu imi gasesc cuvintele! Ma uit in gol la tastatura si sper sa imi gasesc taria pentru EA !
 Pentru Diana cu Vanilie.

Aproximativ acum 6 saptamini am vazut pe Facebook niste poze noi de ale ei si semanam izbitor ! Ma uitam la poze si aveam impresia ca sunt eu ! Este adevarat ca multi oameni ne spun ca semanam cu x si y insa, noi spunem asta rar sau poate niciodata! Ei, asemanarea noastra era atat de mare incat am alaturat niste poze de-ale noastre si am ramas muta!

         (Diana este in pozele de sus si eu in cele de jos )

 Am inceput sa vorbim desi nu ne cunosteam personal! Avem ...aveam o prietena comuna ,Silvia, fotografa. Imi marturisea ca pana si Silvia, ii spunea in timpul sedintei foto : " parca esti Adelina :-) " Ne-am amuzat de faptul ca aveam amandoua poze sorbind din cafea dimineata sau poze cu Fifi ( pisica fotografei) si ma ruga sa pastrez pozele pentru mine ...Urma sa le posteze pe noul blog si mor de durere cand le vad in mesaj si stiu ca nu au mai ajuns la voi!


 ( In poza de sus este Diana , in poza de jos eu cu Fifi )



 (Diana cu Fifi )


Pentru cei care nu stiu inca cine a fost Diana am sa folosesc una dintre postarile ei ca sa ajungeti mai aproape de Ea si de....Vanilie ;)


''marți, 3 mai 2011

Despre mine. Hello Kitty şi gem de caise

 "Dacă tot dai click, vii la mine „acasă” şi-mi citeşti posturile ce mustesc de frustrări personale, am zis să-mi fac şi o succintă radiografie, asta ca să mă cunoşti mai bine. 

Diana, 24, fashion&beauty editor 

- Nu calc şi nu mă pieptăn. Nu-mi place.
- M-am dus la serviciu în pijamale.
- Am o obsesie nevinovată şi aia e Hello Kitty. E un fel de drog. Am cercei, brăţări, rochiţe, tricouri, 
chiloţi, şosete, acadele, ciocolată, ceas, gentuţă şi clame, toate imprimate cu făţuca haioasă a pisicuţei. Ba chiar mi-am pus-o şi pe unghii. De fapt Sînziana s-a ocupat de asta.
- Am plâns şi-am râs în acelaşi timp, de fericire. La Disneyland.
- Sunt gurmandă şi trăiesc ca să mănânc.
- Michael Buble e favoritul meu. Simt că el cântă acolo pentru mine. Aşa om simţi toate. Tocmai asta e magia.
- Urăsc ţiganii. Dacă asta înseamnă că sunt rasistă, so be it!
- Am rămas prietenă bună cu fostul meu iubit. Se poate.
- Ador mâncarea arăbească, prăjitura cu brânză dulce, fructele de mare şi gemul de caise.
- Sunt ipohondră.
- Am o manie cu parfumurile. Cu cât mai multe şi mai aromate, cu atât mai bine. Să fie duuuuuulci!
- N-am suportat niciodată matematica, dar în liceu am avut parte de ea să-mi iasă pe nas. Făceam 
integrale şi derivate şi plângeam. Acum sunt doar o amintire naşpa. Uneori mai am coşmaruri că dau test la mate.
-Cândva mi-au cumpărat pantofi din banii de chirie. TOŢI banii de chirie.
- Ador viteza şi raliurile. Visul meu e să-i fiu copilot lui Loeb.
- Am alergie la usturoi.
- M-am simţit ciudat în ziua în care am aflat că băiatul pe care l-am iubit în adolescenţă, prima iubire adică, se însoară.
- Oamenii mă consideră nesuferită la prima vedere. De la a 5-a întâlnire în colo zic că-s adorabilă :)))))
-Iubesc la nebunie câinii, dar pe aştia maidanezi i-aş eutanasia. Sorry.
- Am o prietenă bună, pe care o ador. Are puţin peste 50 de ani.
- Tot ce mi-am dorit cu ardoare, s-a împlinit. Şi nu exagerez. Păcat că nu-mi doresc aşa tare să câştig la Loto! Haha!
-Dacă a fost femeie în viaţa mea pe care să n-o sufăr, Dumnezeu mi-a adus-o în cale. Cu una am 
devenit prietenă, despre celelalte am realizat că-s chiar faine.
- Când eram mică, la grădiniţă, am luat păduchi şi mama m-a tuns pe chelie. Traumatizant moment.
- Sora mea e de 1000 de ori mai deşteaptă şi mai frumoasă decât mine.
- Cred în minuni. Le-am trăit pe pielea mea.
- Am şi acum păpuşa Barbie pe care am primit-o de la mama când aveam 10 ani. Are părul tuns anapoda, pix pe faţă, dar e a mea şi o iubesc. O ţin în bibliotecă.
- Mi-e dor de Ana şi abia aştept să ajung la ea.
- Mămica şi tăticul meu sunt cei mai buni din „toate lumile”.
- Iubesc. Am curaj. Şi mă tem." 


Te-a cucerit, nu-i asa ??? Am descoperit-o pe Diana cu Vanilie acum un an de zile...pe Facebook , evident, si m-am amuzat copios cand i-am citit postarea ''Fosta lui iubita actuala ta preocupare? '' si va recunosc ca m-a nimerit ,big time. In sfarsit am realizat ca nu sunt singura ''nebuna ''si in acelasi timp m-am si vindecat datorita ei. Initial am vrut sa aleg fragmentul preferat din postare insa, mi-a fost imposibil pentru ca textul acesta este absolut delicios din scoarta in scoarta :


''Să-ţi iubeşti bărbatul vine la pachet cu altă bucurie. Să-i urăşti fosta iubită. Cam ăsta e mersul lucrurilor. Vă întâlniţi, apar sclipicirea, îndrăgosteala, turma de fluturi şi toate cele aferente unei frumoase şi leşinătoare poveşti de dragoste. Nimic nu contează, sunteţi doar voi pe lume, ba chiar şi-n galaxie.

Şi după ce trece mahmureala aia de parcă te-a lovit Eminescu peste ochi cu toate poeziile, iar Shakespeare ţi-a injectat amor pe venă, apare luciditatea. Momentul ala când realizezi că îl iubeşti, că-l găseşti simpatic şi când se scarpină în nas, când te emoţionezi şi ţi se activează sentimentul matern doar dacă îţi zice că-l doare burta şi-ţi cere un Furazolidon.

Şi atunci realizezi că nu eşti tu prima la nimic. A mai mângâiat şi părul alteia, s-a mai trezit cândva dimineaţa şi-a sărutat alte buze, a mai spus „te iubesc”, a mai leşinat de dorul altei femei. Şi atunci se instalează starea ŞGCF (şoc, groază şi „cine-i fufa?!”).

Şi pentru că noi, domnişoarele, suntem nişte micuţe Poirot în străfundurile noastre, imediat aflăm cine a fost ea. Fosta mare iubire. Pac, pac şi-i facem CV-ul: cum o cheamă, câţi ani are, cât poartă la picior, dacă are sânii naturali sau silicoane, dacă i-au ieşit toţi molarii de minte şi cu ce se ocupă în prezent. Şi, na belea, după toată această istovitoare operaţiune, începe jalea şi mai mare, cu întrebări mistuitoare: „oare are picioarele mai lungi ca mine?”, „oare ei doi cum se alintau? Îi zicea şi ei „maimuţică grasă cu ochii turbaţi?”, „de ce s-au despărţit?”, „oare îşi mai vorbesc când nu ştiu eu, îi mai dă sms de ziua ei de naştere?”, „Oare o mai iubeşteeee?”. STOP. FRÂNĂ. PAUZĂ. HO CU TATA.

Toate aceste întrebări, temeri, frustrări şi dileme sunt inutile. Degeaba. Vax albina. Şi toate au un singur răspuns: dacă acum e cu tine, dacă mâine dimineaţă se trezeşte lângă tine şi-ţi pupă ochii aia somnoroşi, dacă tu îi simţi parfumul şi-i dai şosete curate să meargă la muncă, atunci e al tău. Şi eşti a lui. Şi aia care a fost înaintea ta înseamnă că a luat 3 de „NU” ca la X Factor şi e istorie. Deci bucură-te. (Mai naşpa e dacă iubitul tău a fost părăsit. Acolo pot exista reminiscenţe dubioase! A se cerceta problema!)

Şi eu sunt fosta mare iubire a cuiva, iar actuala lui mă iubeşte ca prafu-n ochi. Nefondat. Dar n-am să-i mănânc mierea lui Bamse şi pot recunoaşte că m-au încercat şi pe mine cândva sentimente cordiale (not!) pentru o Cosânzeană ieşită din peisaj. Dar, cu toate astea, atunci când realizezi că prezentul îţi aparţine, iar el e în prezent, nu poţi decât să zâmbeşti.

PS. Soro, fii sinceră, tu când ai verificat ultima oară contul de Facebook al fostei lui? J

Cu drag,

Di''

Razi cu gura pana la urechi si incerci sa te minti spunandu-ti ca tu nu esti chiar asa???Hmmm mai incearca :)
Si cam pe atunci m-am indragostit de omul ''Diana''. Nu stiam cine este, cum arata sau cati ani are. Stiam doar ca este o super femeie cu o personalitate puternica si piperata care , evident, isi asuma tot ceea ce face sau spune! E...offf cat de dureros este sa scriu la trecut...A fost o femeie pe care trebuia sa o luam drept exemplu.

Ma uitam  peste cele mai recente evenimente din news feed cand am vazut poza ei si groaznicul titlu: ''A murit la 26 de ani cu laptopul in brate.....'' Era imposibil!!!! Cu o seara inainte ii citisem postarea...Am ramas socata! Ma durea sufletul si plangeam pentru un om pe care nici macar nu l-am cunoscut! Si stiu ca nu e bine sa avem regrete insa, regret din tot sufletul ca nu am avut ocazia sa o cunosc personal pe ''Diana cu Vanilie''. Am pus mana pe telefon si am sunat-o pe Silvia...Era adevarat! Mi se instalase o mare panica in suflet si imi venea sa ies pe geam si sa urlu. Pur si simplu nu era corect ! Am adormit vineri seara cu gandul la ea si dimineata tot cu gandul la ea m-am trezit. Atunci am decis ca Diana cu Vanilie este motivul pentru care trebuie sa scriu din nou. Am vrut in primul rand sa va arat pozele care erau atasate in mesajele mele si trebuiau sa ajunga la voi!!!! Ma uit si acum in gol la conversatia mea cu ea....si totusi decid sa va arat pozele de care stiu sigur ca era foarte mandra si voia sa le includa in noul ei proiect.

In momentul in care am vrut sa incep sa va scriu am realizat ca nu stiu foarte multe despre Diana cu Vanilie si nici nu ii citisem toate articolele. Asa ca am abandonat scrisul si m-am pus pe citit ! Am constat cu tristete sau cu fericire(nici nu stiu exact) ca sunt 99 de postari si am inceput, firesc cu primul si nu m-am lasat pana nu le-am citit pe toate ! Nu stiam ca are blogul din 2011 si nici nu aveam idee cat de senzationala este! Am zis ca o sa va impartasesc si voua postarile mele preferate insa, sunt mai mult de jumatate !!! Stiu ca multi dintre voi va plangeti ca nu aveti timp si multi dintre voi chiar aveti dreptate insa, in loc sa o analizati pe x-uleasca  pe Facebook si sa ii barfiti pe x si y, mai bine cititi cate o postare'' presarata cu vanilie si putin piper '' pentru ca adevar graieste Diana cu Vanilie  !!!!Eu sunt de parere ca o postare de-a ei este ca o carte citita ( si stiu ca nu mai cititi demult si multi dintre voi considerati cartile sooo 1995)! Diana a plecat dar. ne-a lasat usa deschisa si trebuie sa o citez : ''Blogul e ca o casă fără uşă. Eu zugrăvesc pereţii în stilul meu. Cine vine şi-i place ce vede, rămâne prin preajmă. Cine nu, ura şi la gară !''
 http://dianacuvanilie.blogspot.com/2013/03/diana-si-facut-blog-de-ce-de-d-aia.html


http://dianacuvanilie.blogspot.com/2013/05/fetele-bune-n-are-noroc-domne-in.html
http://dianacuvanilie.blogspot.ro/2011/12/reteta-unei-relatii-nemuritoare-cred-ca.html?spref=fb
http://dianacuvanilie.blogspot.ro/2011/11/barbatii-astia-niste28dskdj67.html?spref=fb
http://dianacuvanilie.blogspot.ro/2012/01/girls-fight.html?spref=fb
http://dianacuvanilie.blogspot.ro/2013/02/suntem-bolnavi-help.html?spref=fb
http://dianacuvanilie.blogspot.ro/2013/03/zambeste-esti-frumoasa.html?spref=fb
http://dianacuvanilie.blogspot.com/2013/03/barbatul-perfect-definitie.html
http://dianacuvanilie.blogspot.com/2013/04/hai-sa-fim-rai-ah-suntem-deja.html
http://dianacuvanilie.blogspot.com/2013/06/viata-e-o-lectie-tu-ce-ai-invatat-pana.html
http://dianacuvanilie.blogspot.com/2013/08/ne-schimbam-de-la-la-de-la-clipa-la.html
 http://dianacuvanilie.blogspot.com/2013/09/si-tie-ti-e-frica-sa-nu-ti-mai-fie.html
http://dianacuvanilie.blogspot.com/2013/10/its-mad-world.html
http://dianacuvanilie.blogspot.ro/2013/01/pms-perioada-lunii-cand-barbatii-isi.html
http://dianacuvanilie.blogspot.ro/2011/10/in-life-its-all-about-choices.html

Si uite cum am spus eu ca pun 2-3 link-uri si s-au adunat 14. Daca nu le citesti pe toate cele 99de postari  macar pe acestea sa le citesti. De ce ? Pentru ca Diana cu Vanilie a scris pentru tine! Se spune ca fiecare om are rostul lui pe Pamant. Se pare ca scopul Dianei a fost sa imi deschida ochii si sa ma traga de urechi. In acelasi timp Diana m-a invatat ca :
'' dragostea e pentru totdeauna, dar ţine 3 ani, că prietenii sunt şi nu sunt, că ridurile apar, înveţi că ţi-ai irosit tinereţea pentru bani iar acum nu ai cui să-i spui „Bună seara”, că sănătatea se pierde uşor şi se recâştigă greu, înveţi că un Visa poate cumpăra pantofi şi croaziere, dar nu şi inimi.


Înveţi că în viaţa asta te poţi baza întotdeauna pe Dumnezeu. Uneori pe tine. De prea puţine ori pe alţii. Înveţi să nu mai crezi  în „Voi veni mâine cu siguranţă” şi nici în promisiuni. Înveţi că „Te iubesc” e de tinichea când e prea uşor spus, de nepreţuit când e şoptit după ani.


Înveţi că eşti un mozaic compus din alegerile şi faptele tale, că eşti sculptorul propriei tale fiinţe. Înveţi că oamenii care vorbesc mult fac puţin, şi că nu întotdeauna cuvintele lor au substanţă. Înveţi că dorul de bunici e nestins, că ai fost binecuvântat dacă ai părinţi buni, care se roagă pentru tine şi care ţi-au oferit o copilărie cu vată pe băţ şi dulceaţă de caise, nu cu vânătăi. Înveţi că fericirea e relativă, şi că nu trebuie să o aştepţi de la oameni
.

Viaţa îţi arată că eşti mai fericit când ţii de mână un copil, decât o toartă de Hermes. Înveţi că bogaţii au mai multe probleme decât săracii, că oamenii care râd tare şi zgomotos fac asta ca să mascheze nişte suflete care plâng, înveţi că văzul, auzul, mirosul, respiratul şi tot ceea ce ni se pare banal sunt de fapt cadouri minunate pentru care trebuie să mulţumim zilnic.''
http://dianacuvanilie.blogspot.com/2013/06/viata-e-o-lectie-tu-ce-ai-invatat-pana.html



Invata ceva de la Diana si nu mai amana viata, traieste-ti visele, proiecteaza-ti viitorul, iubeste, iarta , grabeste-te ! Viata este doar o alaturare a 5 litere care, pentru unii este din pacate la fel de scurta! Este adevarat ca esentele tari se tin in sticlute mici insa, Diana a plecat mult prea repede ! Sunt sigura ca atat de multi oameni si-ar fi dorit sa o mai tina printre ei. Insa nimeni nu a mai avut nici un cuvant de spus.
 Fa o pauza, analizeaza-ti trecutul , prezentul si viitorul. Reconfigureaza-ti traseului .Nu mai conteza cat timp mai traiesti. Important este sa o faci frumos.

Diana stim ca ne veghezi de acolo de sus. Sa nu uiti sa mai presari putina vanilie cand vezi ca vietile noastre sunt  prea amare!
P.S. Stiu ca Beyonce nu te-a cunoscut insa imi place sa cred ca a compus aceasta melodie pentru tine ! 









8 comments:

  1. Nu se vede melodia pe mobilul meu :))))

    ReplyDelete
  2. ooofff...m-ai facut sa plang cu postarea asta...exact ca atunci cand am aflat tragica veste...eu am descoperit-o pe Diana prin intermediul blogului ei acum ceva timp din lipsa de ocupatie la serviciu. am citit o postare, apoi a doua apoi nu ma mai puteam opri...nici nu mai stiu de cate ori le-am trimis prietenelor mele link-uri catre diverse postari ale ei...mi se parea ca tot ce spune mi se potriveste si mi se pare incredibil cum poti simti ca stii o persoana doar prin intermediul catorva cuvinte postate pe un blog. de asta m-a si durut vestea ca nu mai este, pentru ca aveam impresia ca o cunosc personal...ma bucur ca ai reinceput sa scrii pe blog, chiar daca acest fapt a fost determinat de un eveniment atat de dureros...pentru ca eu cred ca tu si Diana nu va asemanati doar fizic, ci si ca stil de a scrie...pentru ca regasesc aceeasi sinceritate si acelasi sentiment ca "mi se potriveste perfect" in ambele bloguri...asa ca sper sa gasesti de acum motivatia de a scrie mai des pe blog...pentru ca nici Diana nu cred ca a stiut si nici tu nu cred ca stii cat de mult puteti influenta viata cuiva prin intermediul blogurilor voastre...

    ReplyDelete
  3. m-ai emotionat ce cele scrise...Dumnezeu s-o odihneasca in pace! te pup si iti doresc sanatate!

    ReplyDelete
  4. Cred ca sufletul ei ti-a lasat tie misiunea, ea a plecat putin inainte sa experimenteze alte dimensiuni... sigur va veti revedea si sigur va trai mult prin tine.. poate pt multi pare straniu sa te regasesti cu cineva, care pare parte din tine si apoi totul sa dispara ... dar viata dincolo de sens e CREATIE, iar acum esenta ta este mult mai puternica... succes Adelina!

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Viata dincolo de sens e Creatie ... viata Dianei e de poveste, iar intalnirea cu tine o face sa devina una de basm... e ca o printesa care ajunsa la o noua ipostaza, o saluta, se bucura ca isi gaseste imaginea in oglida si pleaca mai departe sa experimenteze noi dimensiuni ... dincolo de suferinta noastra egoista pt pierderea unui suflet care ne dadea apa rece pe fata cand nu ne mai saturam de noi insine, plecare ei nu e trista... a trait fericita, implinita cu ce si-a dorit, bucuroasa si in armonie cu universul si clar ingerii au meritat.o mai bine ... Se va intoarce cumva si in viata ta, sub o forma sau alta, sau va ramane mereu floarea cautata in stele, asemenea celei venerate de micul print... Succes Adelina sa duci mai departe suflul intelept al Dianei :)

    ReplyDelete