Tuesday, May 28, 2013

SCRISOARE

Dragostea mea,

Esti acasa... In curand fosta noastra casa. Unde m-ai sarutat prima data, unde am simtit primii fiori adevarati ai dragostei, unde ne-am certat, unde am cladit si am crescut impreuna.
De fapt acesta este si cuvantul care ne defineste cel mai clar: IMPREUNA!
Stiu ca te uiti pierdut in jurul tau si te simti coplesit printre atatea cutii si saci in care au intrat in doar cateva zile amintirile si toata viata noastra...O sa fie bine. Atat stiu in acest moment.



Probabil te intrebi daca am mancat ceva in avion sau daca m-am tinut de promisiune si am baut vin rosu pana am devenit irationala si am uitat cat de mult imi lipsesti. Da! Asa am facut. Cu exceptia ultimei parti. Nu te-am uitat si stiu ca suferi la fel de mult in acest moment pentru ca noi, oarecum, suntem conectati. Un nucleu fiind, traim, simtim, iubim si suferim la fel, in permanenta. De asta si stiu acum ca stai pe canapea, pierdut si ma cauti cu privirea.
 Astepti sa apar de undeva si sa-ti sar in brate. Trebuie sa fii tare. Momentan nu apar de nicaieri si in urmatoarele dimineti o sa iti fie din ce in ce mai greu. Nu o sa mai ai motive sa te furisezi din pat ca sa citesti presa dimineata si nici nu mai
 e cazul sa faci 2 portii de ''cafia ''. Stiu ca acum o sa repeti si tu cafia-ul meu ardeleneste cu voce tare insa, nu o sa iti iasa la fel!
Doamne cat de bine te cunosc :-).
Nu uita sa inchizi geamurile cand pleci de acasa in cazul in care vine furtuna...
O sa uiti probabil...si o gasesti casa inundata cand sosesti seara acasa...
Nu te cert ! Te inteleg perfect. Eram doi si ne completam reciproc. Stiu ca o sa te descurci si fara mine...

Ce crezi iubirea mea????
Sunt cu capul in nori...LA PROPRIU :-) De cand m-ai cunoscut si pana acum...nu promit ca o sa ma schimb si nici nu cred ca vreau! Sunt un fel de brand si aiureala asta ma face sa fiu sexy, uneori...(so I keep it).Pilotul a anuntat ca incepem aterizarea si deoarece nu esti aici sa ma tii de mana trebuie sa inchei pentru ca o sa vad stelute verzi, in curand. Stii cat de rau mi se face cand aterizeaza avionul:-(
Anyway ... Simteam nevoia sa iti scriu. Simplu si curat de undeva de sus.
O scrisoare. Nu ti-am scris niciodata !

Nu uita : TE IUBESC cat Ani si Marin la un loc.:-)
Ne vedem in gara!


P.S. Nu uita sa uzi baby busuiocul !
Hai ca te mai iubesc o data !

3 comments: