Friday, February 1, 2013

Cooking is fun : Bruschete !!!


Am facut o pasiune pentru bruschetele cu cherry din prima secunda in care le-am gustat. Sunt atat de fresh si atat de aromate. Iubesc savoarea lor si gustul fiecarui ingredient in parte. Unde mai pui ca se fac atat de usor si faci o impresie buna invitatiilor sau familiei cu ele.

Ingrediente:

Paine 
Rosii cherry sau/si normale
Usturoi
Ulei de masline 
Pesto sau busuioc proaspat

 Primul lucru pe care trebuie sa-l faceti este sa feliati painea sau bagheta si sa o bagati la cuptor cam 15 minute. Aveti timp suficient sa pregatiti restul ingredientelor in acest timp.
Nu uitati sa intoarceti feliile dupa ce prind culoare.



   Eu nu am folosit bagheta ci o paine de casa facuta de mama iubitului meu. Nu va      imaginati ce bine mirosea bucataria in momentul in care am scos painea din   cuptor, yum yum :-)))

Taiati rosiile cherry foarte marunt si pisati usturoiul.



 Intr-un bol puneti ulei de masline si amestecati usturoiul si 2 lingurite de pesto cam 3 minute, dupa care adaugati rosiile. Busuiocul  proaspat e perfect insa, nu il gasim tot timpul pentru ca traim in Romania...si restul stiti voi.



Va mai ramane doar sa puneti amestecul peste feliutele de paine si sa le savurati din plin aroma! 





          Cooking is so fun!


photos by Silvia

4 comments:

  1. Imi place! eu fac bruschete cu vinete care sunt f bune. Mi-a placut si metoda de a pisa usturoiul :P ingenioasa! chiar nu m-am gandit pana acum la asta haha. Astept si partea a doua de la "Culisele unui reality show", a fost interesanta relatarea desi nu am urmarit emisiunea!

    ReplyDelete
  2. Totul arată delicios. Mi-ai lăsat apă în gură.

    www.zadinblog.com

    ReplyDelete
  3. Hmm Looks so Good!!! I love Bruschetta!!!
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de

    ReplyDelete